Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Therese Molin - 8 mars 2013 21:00

Ligger och har fruktansvärt ont just nu. Dock är det väl falsk alarm igen. Men jag hoppas verkligen att det kan starta nu så jag slipper detta.
Har faktiskt gått mina 40 veckor som gravid som man ska.
Har snart gått över 2 veckor och iofs känns det skönt att jag hunnit fixa allt. Men jag vill ha ut min bebis nu nu nu! Uppdaterar när jag vet mer. Puss och kram alla <3

Av Therese Molin - 8 mars 2013 16:56

I natt har jag faktiskt sovit relativt bra. Vaknade några gången och var tvungen att gå på toa och sen dricka men annars har jag sovit bra.

Dock är jag riktigt trött på dagarna ändå. Man kan ju lugnt säga att det känns att man är gravid och att kroppen inte är som den brukar :P !


Har så gott som vilat hela dagen och helt seriöst inte gjort någonting klokt idag fast än jag kanske behöver dammsuga och skura golven idag igen. Men det får vänta lite då jag tycker att min vila är viktigare.


Idag är det endast 5 dagar kvar innan jag får se min bebis för första gången, eller det är MAX 5 dagar kvar.

Jag hoppas med min själ att förlossningen startar av sig själv denna gången så jag slipper bli igångsatt igen.


Vi får väl se vad som händer och när det händer.


Nej, nu ska jag lägga mig och vila ett par timmar till innan det är dags att fixa kvällsmaten.

Egentligen orkar jag inte äta någonting, men har man en familj att föda så måste man laga mat. Önskar bara att någon kunde ta och komma hit och göra det åt mig, iallafall idag.


Skriver senare.


/ Therese

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt Liv som blivande 2 barns mamma till 2 underbara döttrar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards